BOEING СКЛОПИО ЈОШ ЈЕДАН УГОВОР О АВИОНУ ТАНКЕРУ KC-46A ВРЕДНОМ 2,4 МИЛИЈАРДЕ ДОЛАРА СА АМЕРИЧКИМ ВАЗДУХОПЛОВСТВОМ

Boeing је објавио да је обезбедио уговор вредан 2,4 милијарде долара за снабдевање америчком ваздухопловству са 15 додатних авиона за допуну горива KC-46A Pegasus.

Споразум додаје 4,6 милијарди долара додељених у фебруару и новембру 2023. за 30 танкера KC-46A.

Према наводима компаније, нови уговор наглашава „неупоредиве способности“ ваздушног резервоара за гориво, који је већ премашио 100.000 сати лета широм света.

Ценимо наше континуирано партнерство са америчким ваздухопловним снагама“, приметила је Boeing програмски менаџер KC-46 Лин Фокс. „Ово је још једна велика прекретница за наш тим и радујемо се испоруци најнапреднијих светских пумпи за пуњење горива са више мисија у годинама које долазе.”

Од 2019. године, Boeing је испоручио укупно 89 KC-46A америчким ваздухопловним снагама.

„168 авиона поручено широм света“

Заснован на пословном авиону Boeing 767, KC-46A је препознат као најнапреднији светски авион за допуну горива са више мисија.

Може да понесе до 96.000 килограма (211.643 фунте) горива, што је довољно за допуну горива за више борбених авиона и других авиона са фиксним крилима.

Пегасус користи цев за допуњавање горива коју покреће систем контроле летелице за пренос горива у други авион у ваздуху, проширујући оперативни домет и повећавајући флексибилност мисије.

Boeing извештава да сада има 168 авиона KC-46A под уговором на глобалном нивоу, чиме се учвршћује његов статус једног од најпоузданијих и најтраженијих бензинских пумпи.

За разлику од многих постојећих танкера, KC-46А такође може да прими гориво, што значајно проширује домет и флексибилност глобалних маневара мобилности и пројекције снаге“, навео је Boeing на својој веб страници.

Изазови

Упркос свом значајном престижу, KC-46A је мучен са неколико проблема „прве категорије“, укључујући крутост у буму за пуњење горивом и проблеме са системом даљинског вида авиона.

У војном ваздухопловству недостаци „категорије један“ сматрају се критичним, јер могу представљати ризик од смрти или озбиљних повреда.

Раније ове године, америчко ваздухопловство је идентификовало још један велики проблем са Pegasus који укључује његову пумпу за гориво, која производи непотребне вибрације које оштећују ваздушне канале авиона.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *