АМЕРИЧКА ОБАЛСКА СТРАЖА ЗАВРШАВА МОДЕРНИЗАЦИЈУ ХЕЛИКОПТЕРА DOLPHIN И АВИОНА OCEAN SENTRY

Америчка обалска стража је завршила радове у оквиру програма за конверзију/одрживост хеликоптера H-65 Dolphin и оквира за освежавање авиона HC-144 Ocean Sentry.

Прекретнице су део транзиције службе са хеликоптера за медицинску евакуацију кратког домета MH-65D, као и застареле флоте авиона HC-144 поморске патроле/потраге и спасавања, који су сви у служби од 2010-их.

H-65 Dolphin програм конверзије/одржавања

У оквиру ажурирања програма H-65 Dolphin Conversion/Sustainment Program, обалска стража је распоредила свој последњи MH-65E (од укупно 90 купљених хеликоптера), који је ажуриран на најновију конфигурацију „Echo“.

У поређењу са претходном „Delta“ варијантом, Echo укључује побољшане могућности спасавања и нову технологију стаклених кокпита ради заједничког са флотом хеликоптера средњег домета  MH-60T Jayhawk.

američka_obalska_straža_završava_modernizaciju_helikoptera_dolphin_i_aviona_ocean_sentry© Marine Corps Sgt. Sarah Stegall

Надоградње су такође укључивале реновирање система аутоматске контроле лета хеликоптера и дигиталних површинских и временских радара. Његови мултифункционални дисплеји су такође програмирани са прецизнијим прорачунима горива.

Одговарајући задаци за MH-65E започели су 2018. године и имали су за циљ да унапреде хеликоптер свака 22 дана. Центар за обуку обалске страже у Мобилу, Алабама, добио је први и последњи јеликоптер у оквиру овог програма.

HC-144 Ocean Sentry унапређење

У међувремену, иницијатива за унапређење авиона HC-144 Ocean Sentry недавно је преузела свој осамнаести, последњи авион HC-144B “Bravo” верзије који је опремљен новим системом управљања летом и архитектуром система мисије који ће служити као главна навигација, комуникација и опрема за надгледање авионике.

Поред тога, освежавање је укључивало интеграцију сензора и радара мисије Minotaur како би се побољшала „фузија података“ и „могућности обраде информација“.

Менаџер програма Обалске страже САД Песебра Картрајт (Pesebra Cartwright) истакла је да ремонт примењен на авионима HC-144B Ocean Sentry резултира „бржим и ефикаснијим“ мисијама.

Повратне информације од флоте о авионима HC-144B су изузетно позитивне“, објаснила је Картрајт.

Радије бих летео на HC-144B са једном оперативном радном станицом Minotaur мисијског система него на HC-144A са пуно функционалном палетом застарелог система мисије. Ово несумњиво доводи до више помоћи и/или спасених живота.”

Поред примарне надоградње авионике и Minotaur, Bravo Ocean Sentry укључује инфрацрвене или FLIR сензоре високе дефиниције, нове дисплејне јединице, повезани софтвер и радио фарове за проналажење правца како би се померили унапред од навигационих „ограничења“ Alpha конфигурације уз обезбеђивање брзо скенирање и снимање пловила и њихових посада на броду.

Ocean Sentry унапређење је почело 2016. године, а уговор о производњи Minotaur додељен је годину дана касније.

Последњи HC-144B је сада стациониран у ваздухопловној бази обалске страже у Мајамију у Опа-Локи на Флориди.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *