Поводом пет деценија од ступања у службу у састав Ратног ваздухопловства Турске ловца McDonnell Douglas F-4 Phantom II, у ваздухопловној бази Ескишехир представљен је један од тих борбених авиона са спектакуларним специјалним нијансама.
Први винг (пук) турског ратног ваздухопловства или THK (Türk Hava Kuvvetleri) се налази у Ескишехиру, које међу својим сквадронима (ескадрилама или на турском Filo) има 111 Filo “Panterler” (Пантери), последњу јединицу која још лети на ловцима F-4E Phantom II. Укупно, турско ваздухопловство је током седамдесетих и деведесетих година прошлог века било опремљено спектакуларном флотом од 236 ова авиона (182 ловца F-4Е и 54 извиђачка RF-4Е).
Током последњих неколико деценија, и упркос модернизацији 54 авиона на верзију F-4Е-2020 „Terminator”, већина некада моћне флоте овог ловца треће генерације, конструисаних 1950-их, замењена је крајем прошлог века , са својим природним наследником 4. генерације, General Dynamics (сада Lockheed Martin) F-16 Fighting Falcon.
Поред 111. сквадрона постоји и 113. сквадрон, који је такође део 1. винга у бази Ескишехир, која је летела на извиђачима RF-4Е до 2015. године, када су извиђачи повучени из наоружања, и замењени ловцима F-16C/D. Очекивало се да ће друга јединица поменутог винга, 112. Filo (сквадрон, ескадрила), која је летела на F-4Е, моћи да се опреми са авионима Lockheed Martin F-35А, али су лоши изгледи да их прими, што је касније потврђено, одредили судбину јединице и она је распуштена 2015. године, док су њени авиони предати 111. сквадрону , који је тренутно једини који користи Phantom II у турском ваздухопловству.
После префарбавањау црно, на горњи део трупа и део крила авиона постављена је огромна турска застава. Испод њега је насликан незванични симбол авиона Phantom II, Spook, који је дизајниран да обележи први лет авиона, давне 1958. године, од стране тадашњег запосленог у компанији McDonnell Douglas Ентонија „Тонија“ Вонга. На његовом репу истиче се насликан део лица турског вође Кемала Ататурка, који је преминуо 1938. године, оснивача Републике Турске.
Током слављеничких дана овај F-4 Phantom II био је протагониста већине изложби, укључујући формацијски лет са другим F-4E из састава 111. Filo, којима су се након слетања придружили и други ловци овог типа док нису формирали на писти, формацију или Elephant Walk (пролазак слона кроз спори ток да би се олакшао рад фотографа и снимање видео записа), који је укључивао укупно десет авиона F-4E који субили у спорој вожњи.