ФРАНЦУЗИ ПОНОВО ПОКРЕНУЛИ ПРИЧУ ДА СРБИЈА НАБАВЉА ГРЧКЕ МИРАЖЕ 2000-5! ТРКА БЕОГРАДА И ТАЈПЕЈА КО ЋЕ ПРЕ ДО ЛЕТЕЛИЦА

Грчки и српски медији оживљавају могућност да Атина испоручи Београду серију од дванаест Миража 2000-5ЕГ / Мираге 2000-5БГ који служе као прелазно решење 

Прича о грчким Миражима 2000-5 поново је актуелна, овај пут покренуо ју је поново франуцски сајт Avionslegendaires.

Прича је одавно позната тако да је непотребно нешто ново писати тако да ћемо у целости пренети писање овог сајта на тему Миража 2000-5.

“Када су информације почеле да цуре крајем пролећа, многи су то схватили као притисак на преговоре са Паризом око Рафала . Чини се да то није случај јер грчки и српски медији оживљавају могућност да Атина испоручи Београду серију од дванаест Миража 2000-5ЕГ / Мираге 2000-5БГ који служе као прелазно решење . Снажан повратак у време када Грчка  препродаје своје примерке борбеног авион . Јасно је да је крај каријере Миража 2000 у потпуности повезан са Dassault Aviation Rafale F-4 и његовим маркетингом.

Али зашто би Београд тражио да купи Mираге 2000-5ЕГ једноседе и -5БГ двоседе? Једноставно зато што су ови авиони одмах доступни и омогућили би му да брже пензионише своје садашње старе ловце (МиГ-29СМ+). За Ратно Ваздухопловство и Противваздухопловну Одбрану Војске Србије Мираге 2000-5 би стога био прелазни ловац између МиГ-29СМ  и Рафале Ф4. Пре свега, једномлазни авиони са делта крилима омогућили би српским пилотима да се упознају са француским дизајном борбених авиона, који је другачији и много софистициранији од оног који се раније користио у СССР-у, а данас у Русији.

Преговори који су тренутно у току између Атине и Београда, а који се воде према писању локалних медија, од маја 2024. добили су одобрење Париза. Када је Србија потпуно уверила Француску да бивши грчки Мираж 2000-5 неће бити коришћен за замену Рафала у случају неуспеха преговора. Десет једноседа и два двоседа би на тај начин омогућило РВПО-ВС да поврати двоструки капацитет противваздушне одбране и пресретања достојан имена. Истовремено, такав уговор би Грцима омогућио да одрже преговоре са Индијом као што смо вам представили пре три дана.

Сада остаје да се види ко ће, Србија или Тајван, исписати већи чек и ко од њих двојице има највеће шансе за дипломатску победу у преговорима са Грчком. Сетите се да су ваздушном линијом Атина и Београд удаљени једва 1000 километара. Грчка и Србија су две балканске земље, које ће неминовно играти улогу у преговорима. Острво Формоза је далеко.

28 коментара на “ФРАНЦУЗИ ПОНОВО ПОКРЕНУЛИ ПРИЧУ ДА СРБИЈА НАБАВЉА ГРЧКЕ МИРАЖЕ 2000-5! ТРКА БЕОГРАДА И ТАЈПЕЈА КО ЋЕ ПРЕ ДО ЛЕТЕЛИЦА

    1. Најгоре је то што смо ми отпад запада, а још горе је то што смо посредник који испод жита дотура шклопоције у Украјину…и правимо се да сви верују медијима, јер смо сами глупи и верујемо главном глумцу.

    2. Šta će nam ovo staro gvožđe, staro preko 20 godina, bolje da smo uzeli Kineske moderne avione J-100, pete generacije. Usimsmo lovce treće generacije ili staro gvožđe. Ovo gvožđe koje neće niko, jedva čeka Grčka da se oslobodi ovog starog gvožđa, da bi dobili lovce četvrte ili pete generacije. Ovo je dno dna, damo 2,7 milijarde evra, i umesto da dobijemo najnovije avione oni nam uvaljuju ovaj krš koji vredi svih 12 letilica 100 miliona evra.

    1. Da li mozete da se setite necega dobrog sto je uradio presvuceni radikal – predsednik za sve i svasta u prethodnih 12 godina ? Ne mozete , nema njegovih dobrih odluka ! Pa zasto bi ova bila izuzetak ?! Sigurno i brzo tonemo sve dublje !!!

        1. Све је он нас на гомили, и вас што верујете да имате државу и нас који се надамо да није најгори издајник у историји цивилизације…додуше, док он нас, њега пиче у француско немачком стилу…и сам Рон би се скењао да види ту болесну хрпу

          1. NEMOGUCE JE uvrediti Kosovare jer oni za taj termin ne znaju
            ..
            to je jedna bezobrazna, bahata, pohlepna sorta juznjaak…

            znam ja njih dobro

            tu nema coveka, samo otimac, lopov, lazov, bezdusnik, pokvarenjak

          1. u policiju, opstinu, opstine firme… sve sam kosovar do kosovara.. i njihove zene, naravno

            udjes unutra a ono debil od cajos, cetvrtastog cela ulazi i kaze onoj dronfulji na salteru – zdravo snajke…

            ili razgovara telefonom- jel ste si bacili djubre u kukuruz?

            a kad ih pogledas odmah se vidi da su im SIptari taslacili babe, to zubi ko ZUba iz Dzems Bonda

  1. opet se postavlja pitanje koji ce nam avioni kilobajt_

    sa NATO paktom ne mozemo da ratujemo, okruzeni smo okolo…

    znaci ostaju dve mogucnosti
    – ili nabavljamo NATO avione da bismo se njima pridruzili
    – ili da se branimo od ruskog napada (logican, moguc…)

    1. Troši novac na najneracionalniji način. Da dođe do rata, mislim da bi napadač uz pomoć pete kolone uništio Rafale još na zemlji. Da tri milijarde €, rasporediš po vidovima, rodovima i čitavoj zemlji, to bi bilo malo teže.

  2. mislim da ima neki francuski film, kako se ono zove, Vitezovi neba, tako nekako u kome neka Francuskinja pilotkinja otima avion da bombarduje paradu na Jelisejskim poljima a sprecavaju je dvojica junaka heroja…
    ..
    silno serendanje od scenarija ali predivni snimci leta aviona
    sad dal je ono u filmu bio miraz il rafal, ne znam, al dobro snimljeno

    1. Има један филм, не знам како се зове. Твоја сестра је у том филму, са три црнца. Ти седиш са стране и гледаш како ти убише сестру од курца 🤣🤣🤣🤣

    1. Odavno nisam pročitao veću glupost!
      A ko si ti pa da si imao uvid u Ugovor? Jesi li ikada video neki ugovor tog tipa kako uopšte izgleda, stepen tajnosti i obaveze koje imaju ugovorene strane po pitanju nepozvanih lica?..naravno da nisi.

  3. Jel ovo sa “News.net” !? Još u martu, kada su Grci oglasili prodaju, više stranih vojnih portala objavilo da je Indija bezecovala M-2000 za sebe. I to što u komadu, što u delovima jer ih sami imaju oko 50 komada (Vikipedija) a proizvodnja je prestala davne 2007. (Vikipedija). Plus Indija je od početka godine od Francuske nabavila nekoliko komada, uglavnom za delove…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *