KC-46A Pegasus је требао да буде главни летећи танкер за америчко ваздухопловство, али је његов развој од стране компаније Boeing одложен због техничких проблема око пројекта.
Због тога је 2020. године амерички US TRANSCOM, који је одговоран за „пројекцију“ америчких снага, сматрао неприкладним да се танкери KC-135 и KC-10 повуку из употребе како би се избегле „способности напрезања“ и тако сачувале његове могућности.
“Међутим, у условима оперативне активности авијације, то је тешко учинити”, наведено у издању Opex360.
Годину дана касније, US TRANSCOM је издао ново упозорење:
“Са застарелом флотом танкера, кашњења у довођењу KC-46 у пуну оперативну способност угрожавају способност Сједињених Држава да ефикасно извршавају свакодневне операције и војне планове”.
Фирма тренутно има флоту од пет авиона за пуњење горивом, укључујући два KCD-10, који су служили под холандском заставом и два бивша аустралска B-707. Компанија је недавно добила сертификат да пуни гориво у борбени авион F-35 у ваздуху. Очигледно, менаџмент Omega, склапајући ову флоту авиона, дуго се припремао да своје услуге пружи клијенту са “најдубљим џепом на свету” – Пентагону.