ПРВА ОВОГОДИШЊА СЕРИЈА ВИШЕНАМЕНСКИХ АВИОНА СУ-35С ПРЕДАТА РУСКОЈ ВОЈСЦИ

Ваздушно космичке снаге Русије добиле су серију нових вишенаменских авиона Су-35С на аеродрому Комсомолск на Амуру који носи име Ј.А . Гагарин. Ово је саопштила прес-служба Уједињене авио-производне корпорације (УАПК).

Прва овогодишња серија вишенаменског Су-35С предата техничкој служби руског ваздухопловства на фабричком аеродрому, после чега су авиони послати у своје јединице. Сви авиони су прошли неопходне земаљске и летне тестове. Број авиона у серији се не открива. Због тога су бројеви авиона на снимку руске војне телевизије Звезда, замагљени.

Као што је наведено у УАПК, капацитети ваздухопловног завода (КнААЗ) Ј. А. Гагарин су попуњени наруџбинама до 2028. године. Фабрика авиона наставља да испуњава државни одбрамбени налог за набавку ловаца Су-35С и Су-57 за потребе Ваздушно космичких снага Русије. Поред производње нових авиона, компанија се бави ремонтом као и њиховом модернизацијом. Произвођачи авиона планирају да до краја године значајно прошире производњу.

Су-35С су опремљени најсавременијом опремом и системима за пренос података и нишањење великог домета. Савремени системи на авиону омогућавају успостављање комуникација и брзе размене информација како између авиона и земаљских контролних станица, тако и између самих авиона”, рекао је први заменик шефа Ростека Владимир Артјаков.

Тренутно су авиони следеће серије у високом степену завршетка у радионицама КнААЗ. Авион Су-35С је главни борбени авион ловачке авијације у зони борбених дејстава, заједно са Су-30СМ.

0 коментара на “ПРВА ОВОГОДИШЊА СЕРИЈА ВИШЕНАМЕНСКИХ АВИОНА СУ-35С ПРЕДАТА РУСКОЈ ВОЈСЦИ

  1. Zorane
    Ако сте ово написали саркастично баш и није у реду. Летилице које су на борбеним дејствима захтевају константно одржавање свих система који су у функцији, обраћање на најмање детаље који нису у реду на које предочавају пилоти када се врате са борбеног задатка. Земља је у рату, колико дуго, више од две године сви ресурси су усмерени према томе. Дали то значи да фабрика на Амуру само прави нове борбене авионе, и онако ноншалантно не обраћа пажњу на то шта се догађа на украјинском фронту. Да ли су ангажовани на аеродромима са које се полеће на борбене задатке, да машина које иде на задатак буде тип-топ онолико колико је могуће за тај задатак. Да ли су и запослени у тој фабрици можда обукли униформе пушке на леђа па у Украјину или негде на борбеним положајима у самој Русији на одбрани од дронова и ракета дугог или кратког домета. Мајстори, инжењери, службе за набавку репроматеријала и свега осталог, на крају тестни пилоти, вероватно су ресурси пренапрегнути. Нису у фабрици само људи који завијају шрафове на неком склопу, па ако је он обукао униформу, танџару на леђа, па на ратиште на његово место покупите неког са улице, дате му неки алат у руке и кажете му да прави тај део за авион и то је то. Zorane, читате ли шта се ради са Боингом, Америка ваљда није у рату, па проблем за проблемом к’о на траци. Њихово чедо F35, никако да га направе да може да се каже то је то, потентна, софистицирана машина без проблема. Zorane, читате ли да наши ” пријатељи” Французи имају муке да направе Рафале онолико колико се траже, а нису у рату. И наш несрећник који ће да нас ували у говна до гуше са куповином тих ‘аждаја” мора да стане у ред и да чека. Па Турци са својим новим авионом, и ту споро иде. Е Zorane, није то баш тако као што Ви пишете у свом коментару.

    1. Pa sad, da Zoranov komentar nije na mestu, I nije bas tacno. Vas komentar, Milivoje, jeste tacan, odrzavanje, logistika, servis, unapredjenje postojecih resenja, sve je to tacno. Ali to nije bila sustina Zoranovog komentara, ni blizu, kao I to da vase poredjenje sa Francuskom I proizvodnjom Rafala ovde nema mesta jer ni na kakav nacin nije uporedivo sa ovime o cemu se ovde prica. Francuska odbrambena industrija radi I postoji u potpuno drugacijom politickon kontekstu I bilo kakvo poredjenje je suvisno.
      Realnost je ta da I do pre rata Ruska Vazduh. Industrija nije mogla da proizvede adekvatan broj savremenih vazduhoplova za realne potrebe VKSa a kamoli sada u trenutku ratnog sranja I totalnih sankcija. Cinjenica je da nijedan od njihovih glavnih aparata Su35, Su37 I Su30 nisu proizvedeni u potrebnom broju, ni blizu. Radi se o oko 120-130 aviona svakog od pomenutim tipova, za Ruski VKS to je nista. Cak ni mocni SSSR nije bio u stanju da proizvede dovoljno Mig31. Do negde 2015 su radili odlicno Ali od tada sve je nizbrdo sto se tice broja proizvedenih aviona.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *