PRVA OVOGODIŠNJA SERIJA VIŠENAMENSKIH AVIONA SU-35S PREDATA RUSKOJ VOJSCI

Vazdušno kosmičke snage Rusije dobile su seriju novih višenamenskih aviona Su-35S na aerodromu Komsomolsk na Amuru koji nosi ime J.A . Gagarin. Ovo je saopštila pres-služba Ujedinjene avio-proizvodne korporacije (UAPK).

Prva ovogodišnja serija višenamenskog Su-35S predata tehničkoj službi ruskog vazduhoplovstva na fabričkom aerodromu, posle čega su avioni poslati u svoje jedinice. Svi avioni su prošli neophodne zemaljske i letne testove. Broj aviona u seriji se ne otkriva. Zbog toga su brojevi aviona na snimku ruske vojne televizije Zvezda, zamagljeni.

Kao što je navedeno u UAPK, kapaciteti vazduhoplovnog zavoda (KnAAZ) J. A. Gagarin su popunjeni narudžbinama do 2028. godine. Fabrika aviona nastavlja da ispunjava državni odbrambeni nalog za nabavku lovaca Su-35S i Su-57 za potrebe Vazdušno kosmičkih snaga Rusije. Pored proizvodnje novih aviona, kompanija se bavi remontom kao i njihovom modernizacijom. Proizvođači aviona planiraju da do kraja godine značajno prošire proizvodnju.

Su-35S su opremljeni najsavremenijom opremom i sistemima za prenos podataka i nišanjenje velikog dometa. Savremeni sistemi na avionu omogućavaju uspostavljanje komunikacija i brze razmene informacija kako između aviona i zemaljskih kontrolnih stanica, tako i između samih aviona”, rekao je prvi zamenik šefa Rosteka Vladimir Artjakov.

Trenutno su avioni sledeće serije u visokom stepenu završetka u radionicama KnAAZ. Avion Su-35S je glavni borbeni avion lovačke avijacije u zoni borbenih dejstava, zajedno sa Su-30SM.

0 komentara na “PRVA OVOGODIŠNJA SERIJA VIŠENAMENSKIH AVIONA SU-35S PREDATA RUSKOJ VOJSCI

  1. Zorane
    Ako ste ovo napisali sarkastično baš i nije u redu. Letilice koje su na borbenim dejstvima zahtevaju konstantno održavanje svih sistema koji su u funkciji, obraćanje na najmanje detalje koji nisu u redu na koje predočavaju piloti kada se vrate sa borbenog zadatka. Zemlja je u ratu, koliko dugo, više od dve godine svi resursi su usmereni prema tome. Dali to znači da fabrika na Amuru samo pravi nove borbene avione, i onako nonšalantno ne obraća pažnju na to šta se događa na ukrajinskom frontu. Da li su angažovani na aerodromima sa koje se poleće na borbene zadatke, da mašina koje ide na zadatak bude tip-top onoliko koliko je moguće za taj zadatak. Da li su i zaposleni u toj fabrici možda obukli uniforme puške na leđa pa u Ukrajinu ili negde na borbenim položajima u samoj Rusiji na odbrani od dronova i raketa dugog ili kratkog dometa. Majstori, inženjeri, službe za nabavku repromaterijala i svega ostalog, na kraju testni piloti, verovatno su resursi prenapregnuti. Nisu u fabrici samo ljudi koji zavijaju šrafove na nekom sklopu, pa ako je on obukao uniformu, tandžaru na leđa, pa na ratište na njegovo mesto pokupite nekog sa ulice, date mu neki alat u ruke i kažete mu da pravi taj deo za avion i to je to. Zorane, čitate li šta se radi sa Boingom, Amerika valjda nije u ratu, pa problem za problemom k’o na traci. Njihovo čedo F35, nikako da ga naprave da može da se kaže to je to, potentna, sofisticirana mašina bez problema. Zorane, čitate li da naši ” prijatelji” Francuzi imaju muke da naprave Rafale onoliko koliko se traže, a nisu u ratu. I naš nesrećnik koji će da nas uvali u govna do guše sa kupovinom tih ‘aždaja” mora da stane u red i da čeka. Pa Turci sa svojim novim avionom, i tu sporo ide. E Zorane, nije to baš tako kao što Vi pišete u svom komentaru.

    1. Pa sad, da Zoranov komentar nije na mestu, I nije bas tacno. Vas komentar, Milivoje, jeste tacan, odrzavanje, logistika, servis, unapredjenje postojecih resenja, sve je to tacno. Ali to nije bila sustina Zoranovog komentara, ni blizu, kao I to da vase poredjenje sa Francuskom I proizvodnjom Rafala ovde nema mesta jer ni na kakav nacin nije uporedivo sa ovime o cemu se ovde prica. Francuska odbrambena industrija radi I postoji u potpuno drugacijom politickon kontekstu I bilo kakvo poredjenje je suvisno.
      Realnost je ta da I do pre rata Ruska Vazduh. Industrija nije mogla da proizvede adekvatan broj savremenih vazduhoplova za realne potrebe VKSa a kamoli sada u trenutku ratnog sranja I totalnih sankcija. Cinjenica je da nijedan od njihovih glavnih aparata Su35, Su37 I Su30 nisu proizvedeni u potrebnom broju, ni blizu. Radi se o oko 120-130 aviona svakog od pomenutim tipova, za Ruski VKS to je nista. Cak ni mocni SSSR nije bio u stanju da proizvede dovoljno Mig31. Do negde 2015 su radili odlicno Ali od tada sve je nizbrdo sto se tice broja proizvedenih aviona.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *