Pojavio se snimak kineske specijalne barže za desantne operacije. Barže opremljene desantnim mostovima dugim preko 100 metara. Trenutno se gradi najmanje 5 ovakvih sredstava.
Pojavio se video-zapis kineske barže koja bi mogla da bude upotrebljena za desantne operacije protiv Tajvana. Kina trenutno gradi najmanje ovakvih pet specijalnih barži na brodogradilištu u Guangdžou. Ove barže su opremljene pokretnim mostovima dužine do 120 metara, što će omogućiti efikasno iskrcavanje tehnike i vojnika na kopno. Ovaj potez se smatra delom priprema Kine za potencijalne operacije protiv Tajvana, koji Peking smatra svojom provincijom.Barže su dizajnirane da olakšaju operacije prebacivanja tehnike koja je ukrcana u plovila sa dubljim gazom. Igraju ulogu mosta, kojim se tehnika sa plovila doprema na kopno. Iako su korisne za transport, barže su spore, slabo naoružane i ranjive na protivnapade. Tajvan može koristiti rakete, podmornice i bespilotne sisteme da ih neutrališe pre iskrcavanja. Tajvan intenzivno radi na razvoju i kupovini protivbrodskih sistema. Korišćenje takvih sredstava ukazuje na sve veću sposobnost Kine da sprovodi složene vojne operacije, uključujući i one na moru. Ova tehnologija je posebno važna za prevazilaženje prirodnih prepreka. Pojedine plaže su označene kao “crvene”, odnosno izrazito dobro branjene. Ovakvi sistemi pomažu Kinezima da i na neke manje pogodne obala izvrše iskrcavanje. Pomenuti most dužine preko 120 metara, omogućava iskrcavnje na ranije nedostupne obale, kao što su stenovite obale, rečna ušća i plitke plaže. Ovo u velikoj meri otežava odbranu i povećava opcije, zadajući novu glavobolju u planiranju odbrane.
Barže takođe imaju „potporne stubove“ koji stabilizuju platformu u teškim morskim uslovima, pretvarajući je u privremeni pristanišni mol za tenkove i teška vozila. Ova karakteristika povećava efikasnost iskacavanja i smanjuje zavisnost od fiksnih luka. Otvoreni dizajn palube olakšava brzo utovar i istovar, optimizujući logistiku za intenzivne amfibijske operacije.