Током неколико година стагнације, када је производна линија Ф-16 премештена из Форт Ворта у Тексасу у Гринвил у Јужној Каролини, производња ових авиона је прекинута. Упркос томе, број поруџбина за ловце је порастао, делом захваљујући новим купцима. Тренутно је наручено 136 Ф-16 најновије верзије Блок 70/72, а са јорданским уговором који се очекује у блиској будућности, овај број ће се повећати на 148 авиона.
Производни погони у Гринвилу већ раде, али се ради на проширењу производње. Прошле године са производних трака сишао је први Ф-16, који је пре много година наручио Оман, а у фебруару ове године други ловац. Како су у руководству Локид Мартин Корпорејшен изјавили за Дефенс 24 (Defence24), ове године ће бити изграђено још 5-8 авиона. Међутим, очекује се значајно повећање производње 2024. и 2025. године – до три сквадрона.
Како се наводи у публикацији, тако ће садашње поруџбине за авионе бити завршене до 2027. или 2028. године. Пољски Ф-16 биће спремни тек после 2028. године, а на ред чекају и Словачка и Бугарска, којима су „такође потребне летелице за јачање источног бока НАТО“. Највећи купац Ф-16В до сада је Тајван, који је купио 66 авиона. Очекује се да ће се појавити нови купци, попут Турске, која још није добила америчко одобрење за куповину 40 авиона.
У свету још увек постоји више од 3.000 Ф-16, од којих је у Европи 700. Радни век нових Ф-16 Блок 70 је 12 хиљада сати налета, док већина савремених ловаца има 8 хиљада. Ф-16 ће летети заједно са Ф-35 у Европи и свету још много година.