Четири дана уочи прославе Дана независности Француске, Индија је закључила споразум са том земљом о куповини 26 палубних ловаца Рафал М и три конвенционалне подморнице класе Скорпен.
Индија ће добити 22 палубна ловца једноста и четири двоседне верзије Рафал М, док три подморнице класе Скорпен биле би изграђене у бродоградилишту у Мубајиу.
Иначе Индија у својој морнарици има укупно пет подморница класе Скорпен од којих је прва постала оперативна 2017. године под именом INS Kalvari, а онда су дошле редом INS Khanderi, INS Karanj, INS Vela и INS Vagir.
Подморнице класе Скорпен
Ова класа подморница искључиво је рађена за стране купце. Настала је кроз сарадњу тадашње француске компаније ДЦН сада French Naval Group и шпанске ИЗАР. Прве две подморнице ове класе биле су продате Чилеу, Малезији 2002. године, Индија их има 5 док је шеста у градњи која је почела 2022. године, док их Бразил има укупно четири подморнице. Једна од заинтерсованих земаља за куповину је и Румунија.
Класа подморница Скорпен се одликује модерном конструкцијом. У питању је једнотрупна подморница створена на бази богатих искустава са новим технологијама док су развијане француске нукеларне подморнице класе Le Tiomphant, а то укључује Албакор хидродинамички оптимизовани облик трупа, употреба ојачане стаклопластике, криштење неспрегнутих блокова, унапређења на цевоводима и електро опреми.
Подморнице класе Скорпен имају дужину од 66,4 м, ради се о основној верзији. Скорпен Basic AIP има дужину 76,2 м, Скорпен COMPAC 59,4 м. Висина подморнице је 12,3 м, газ је у површинској вжњи 5,4 м и труп пречника 6,2 м. Површински депласман износи 1565 тоне, а подводи од 1450, 1700 до 2000 тона код верзије са АИП погоном. Резервоари за баланс уграђени су на прмац и крму и то два напред и два назад.
Погон подморнице у подводнон вожњи је електромотор EPM компаније Magtronic Jeumont Industries јачине 3,5MW. Ови електромотори су по својој јачини једнаки и у истој класи са немачким Simens Permasyn који су уграђени на немачке подморнице TYPE 212A i TYPE 2014.Magtronic електромотори имају ротор и статор инсталиран у централном делу чиме дају добар приступ за одржавање и сервисирање. Подморнице класе Скорпен имају и четири дизел мотора фирме МТУ од којих сваки покреће по један алтенатор. Иначе приликом пројектовања погоснки део и командни мост уграђују се као посебни модули. Сваки је тежак по 60 тона, који се уграђују као неспрегнути блокови чији су комплетни спојеви са чврстим трупом направљени преко гумених спојница. са чиме се смањује пренос нискофреквентне буке од машина и људи који се налазе у тим погонима. Од четири кормила на крми најдоњи је знатно скраћен како би омогућио подморници лежање на дну мора.
Борбенји комплет подморнице чини микс тешких торпеда STN Atalas Electronic SUT 226 и нових торпеда Black Shark и протвбродских вођених ракета MBDA SM-39 Exocet. Дава од укупно шест торпедних цеви пормељени су за специјалне операције подршку роницима за излазак и улазак у подморницу у зароњеном стању. Посебност ове подмрнице је у интегрисаном систему за чување, руковање и лансирање оружја које се састоји од торпедног уређаја и аутоматског пуњача, који може да прихвати скоро сав спектар торпеда западне производње