Борбени хеликоптер AH-64 Apache важи за један од најбољих борбених хеликоптера кога су САД увеле у оперативну употребу и користили за сукобе широм света. Не постоји војна интервенција од 1989. или рат у коме није учествовао овај хеликоптер.
Међутим у последње време стижу неповољен вести пре свега да су САД за два месеца изгбили у удесима чак четири хеликоптера AH-64 Apache, због чега је покренута истрага, а неке јединице зауставиле летове док се читава ствар не испита.
Последња летелица која је пала била је AH-64 Apache у верзији D а који припада Националној гарди Јуте.
Један од несрећа била је у бази Форт Карсон у Савезној држави Колорадо. Ради се о бреној летелици која припада 4 бригади борбеб авијације 4. пешадијске дивизије. До пада летелице дошло је током рутинске обуке.
Трећи пад летелице, ако гледамо од назад био је AH-64E који припада 16 бригади борбене авијације у ваздухопловној бази Луси Мекорд у Савезној држави Вашингтон. Поменути инцидент се догодио исто током рутинске обуке. Пилот и оператер наоружања су као и у другом случају повређени.
Поменута два инцидента догодила су се у марту текуће 2024 године.
У фебруару исте године пала су још два хеликоптерa у одвјеним инцидентима. Оно што имају заједничко са ова два последња инцидента је и то што се исто ради о тренажним летовима, као и да летелице припадају Националним гардама Јуте и Мисисипија.
У оба случаја према Арми Тајмсу покренута је истрага. Први инцидент у фебруару месецу догодио се 13, фебруару у Јордану. Ипоставило се да на месту оператора наоружања је је био пилот 419. ловачке есакдриле резервног састава ваздухопловства САД из базе Хил у Јути.Други инцидент догодио се 23. фебруара када се AH-64D Националне гарде Мисиспија срушио код града Бунвил на североистоку Савезне државе Мисисипи. У тој несрећи пилот и оператер наоружања су погинули.
Према неким изворима на прве две летелице које су пале откривени су кварови на генератору електричне нергије који су довели до паљења и дима у пилотској кабини због чега је дошло до пада летелице.
Иначе проблем са генератором на летелици каква је Апач није нов јер такви кварови су уочени били септембра 2023. као и да је потребно време да се то отклони, као и да се изврши модификација искључивања генератора у тренутку квара на хеликоптеру како не би дошло до паљења.
Да ли последња два пада имају везе са претходним падовима јесте непознато.
Исто тако и пар индијских Апача се такође призмељило. Са индијским се такође некако инциденти поклапају са америчким. Само САД су изгубили чак 13 летелица за последњих годину дана, а сличних инциденати забележени су и наводно код осталих корисника широм света. Додуше не наводе се код којих.