Америчка војска улази у нову еру набавке наоружања увођењем онлајн платформе UAS Marketplace, која ће функционисати по принципу интернет-продавница за куповину војних дронова.
Америчка војска спрема велику промену у начину на који набавља беспилотне летелице, уводећи UAS Marketplace – интерну платформу по принципу онлајн продавница за војну опрему. Од јесени, јединице Оружаних снага САД моћи ће да наручују дронове директно из дигиталног каталога, прилагођеног специфичним задацима и условима мисија. Уместо да пролазе кроз месеце дуге бирократске процедуре, војници ће једним кликом бирати модел који им је потребан, уз могућност филтрирања по домету, брзини, цени и техничким могућностима. Платформа ће имати и систем оцена (бронза, сребро, злато) како би се потврдиле стварне перформансе уместо само маркетиншких обећања.Овај систем отвара врата мањим и иновативним произвођачима, који сада могу директно конкурисати великим корпорацијама, док јединице добијају слободу да бирају оно што им заиста треба – од домета и брзине, до цене и специфичних могућности. Пентагон тиме уводи тржишне принципе у војну логистику, што не само да убрзава испоруке, већ и ствара сталну конкуренцију која подстиче развој нових технологија.
Овај приступ није настао случајно – у великој мери инспирисан је искуствима из Украјине, где се куповина и испорука дронова често обавља преко онлајн платформи и отворених тржишта.