Кинески истраживачи, предвођени професором Пекиншког института технологије Хуанг Фенглеием, представили су дизајн хиперсоничне противбродске ракете Донгфенг-17 (DF-17), чији је носни поклопац израђен од челика. Инжењери тврде да ракета може достићи брзину од 8 маха (скоро 10.000 км на час). Након лансирања, ракета излази изван атмосфере, а затим се спушта на висину од 19-29 километара пре него што захвати циљ. По њиховој процени, температура унутар бојеве главе може се попети на преко 1600 степени Целзијуса за 18 секунди. То је довољно да запали бојеву главу. Зато су прибегли решењу – поклопац од високоотпорног нерђајућег челика.
Једно од главних питања везаних за употребу челика у хиперсоничним ракетама јесте температура топљења челика која износи 1200°C. Ако се температура од 2500°C, може достићи при лету хиперсоничне ракете због велике брзине и атмосферских услова, онда то угрожава ракету. Решење за овај проблем је волфрам, метал који има тачку топљења од 3422°C. Остаје чињеница да је волфрам врло редак и скуп.
Земље широм света још увек нису успеле да замене волфрам челиком у хиперсоничном наоружању. За замену волфрама челиком потребан је напредни термички заштитни премаз, што, по тврдњама кинеских инжењера, они успевају да остваре.Носни поклопац од челика биће опремљен додатним слојем заштите од топлоте, који ће му омогућити да задржи свој облик пре удара. Кинески инжењери предлажу коришћење посебне керамике као горњег слоја, док би доњи слој аерогела служио као термоизолација за одржавање стабилне температуре експлозива.
Хиперсонично наоружање је тренутно врло актуелна тема, и више земаља покушава да развије јефтине верзије ових ракета. Замена волфрама челиком омогућила би масовну производњу јефтинијих ракета. Кина већ има неколико хиперсоничних ракета у свом арсеналу, заједно са Русијом, која их је такође користила током рата у Украјини.
Сједињене Државе такође раде на развоју хиперсоничне ракете, али њихови пројекти још нису донели очекиване резултате. Француска је остварила одређени успех у развоју хиперсоничних летелица, успешно тестирајући V-max 2023. године.
Научници са Кинеског колеџа за аерокосмичке науке и технологије у граду Чанша саопштили су да су развили нови уређај за хлађење хиперсоничног наоружања, за који верују да ће продужити време лета за скоро два и по сата, допуњујући технологију челичног носног поклопца.