Појавио се снимак кинеске специјалне барже за десантне операције. Барже опремљене десантним мостовима дугим преко 100 метара. Тренутно се гради најмање 5 оваквих средстава.
Појавио се видео-запис кинеске барже која би могла да буде употребљена за десантне операције против Тајвана. Кина тренутно гради најмање оваквих пет специјалних баржи на бродоградилишту у Гуангџоу. Ове барже су опремљене покретним мостовима дужине до 120 метара, што ће омогућити ефикасно искрцавање технике и војника на копно. Овај потез се сматра делом припрема Кине за потенцијалне операције против Тајвана, који Пекинг сматра својом провинцијом.
Барже су дизајниране да олакшају операције пребацивања технике која је укрцана у пловила са дубљим газом. Играју улогу моста, којим се техника са пловила допрема на копно. Иако су корисне за транспорт, барже су споре, слабо наоружане и рањиве на противнападе. Тајван може користити ракете, подморнице и беспилотне системе да их неутралише пре искрцавања. Тајван интензивно ради на развоју и куповини противбродских система. Коришћење таквих средстава указује на све већу способност Кине да спроводи сложене војне операције, укључујући и оне на мору. Ова технологија је посебно важна за превазилажење природних препрека. Поједине плаже су означене као “црвене”, односно изразито добро брањене. Овакви системи помажу Кинезима да и на неке мање погодне обала изврше искрцавање. Поменути мост дужине преко 120 метара, омогућава искрцавње на раније недоступне обале, као што су стеновите обале, речна ушћа и плитке плаже. Ово у великој мери отежава одбрану и повећава опције, задајући нову главобољу у планирању одбране.
Барже такође имају „потпорне стубове“ који стабилизују платформу у тешким морским условима, претварајући је у привремени пристанишни мол за тенкове и тешка возила. Ова карактеристика повећава ефикасност искацавања и смањује зависност од фиксних лука. Отворени дизајн палубе олакшава брзо утовар и истовар, оптимизујући логистику за интензивне амфибијске операције.