Појавио се снимак кинеске специјалне барже за десантне операције. Барже опремљене десантним мостовима дугим преко 100 метара. Тренутно се гради најмање 5 оваквих средстава.
Појавио се видео-запис кинеске барже која би могла да буде употребљена за десантне операције против Тајвана. Кина тренутно гради најмање оваквих пет специјалних баржи на бродоградилишту у Гуангџоу. Ове барже су опремљене покретним мостовима дужине до 120 метара, што ће омогућити ефикасно искрцавање технике и војника на копно. Овај потез се сматра делом припрема Кине за потенцијалне операције против Тајвана, који Пекинг сматра својом провинцијом.Барже су дизајниране да олакшају операције пребацивања технике која је укрцана у пловила са дубљим газом. Играју улогу моста, којим се техника са пловила допрема на копно. Иако су корисне за транспорт, барже су споре, слабо наоружане и рањиве на противнападе. Тајван може користити ракете, подморнице и беспилотне системе да их неутралише пре искрцавања. Тајван интензивно ради на развоју и куповини противбродских система. Коришћење таквих средстава указује на све већу способност Кине да спроводи сложене војне операције, укључујући и оне на мору. Ова технологија је посебно важна за превазилажење природних препрека. Поједине плаже су означене као “црвене”, односно изразито добро брањене. Овакви системи помажу Кинезима да и на неке мање погодне обала изврше искрцавање. Поменути мост дужине преко 120 метара, омогућава искрцавње на раније недоступне обале, као што су стеновите обале, речна ушћа и плитке плаже. Ово у великој мери отежава одбрану и повећава опције, задајући нову главобољу у планирању одбране.
Барже такође имају „потпорне стубове“ који стабилизују платформу у тешким морским условима, претварајући је у привремени пристанишни мол за тенкове и тешка возила. Ова карактеристика повећава ефикасност искацавања и смањује зависност од фиксних лука. Отворени дизајн палубе олакшава брзо утовар и истовар, оптимизујући логистику за интензивне амфибијске операције.