Кинеска војска планира да широј јавности представи најновији вишенаменски стелт ловац Ј-35А на аеромитингу у Џухају. Ово је објавила издање Ta Kung Pao. Публикација напомиње да је презентација темпирана да се поклопи са 75. годишњицом оснивања ваздухопловних снага НР Кине.
Најава предстојећег представљања Ј-35А, изречена на специјалној конференцији за новинаре дан раније, заинтригирала је војне стручњаке широм света. Чињеница је да ову летелицу кинеске власти позиционирају као конкурента америчком ловцу F-35. Али Кина наглашава да је у многим аспектима њихов развој много напреднији.
“Једна од најупечатљивијих карактеристика Ј-35А су његове супериорне стелт карактеристике. Овај модел користи напредне стелт технологије и материјале, има уграђено лежиште за бомбу на дну и има сигуран носач који се лако може користити у разним мисијама. У поређењу са америчким F-35, Ј-35А има већу брзину, веће оптерећење бомбом, већу тежину и већи борбени радијус. Опремљен је мотором велике снаге”, пише Ta Kung Pao.
Издање додаје да палуба носача авиона са које ће овај ловац полетети мора бити опремљена електромагнетним системом за избацивање како би се обезбедило несметано полетање и слетање Ј-35А.
Стручњаци са којима је разговарао Ta Kung Pao скрећу пажњу на чињеницу да се тачне карактеристике Ј-35А и даље држе у тајности. Али верује се да мотор овог авиона може да користи технологију векторских млазница.
“Ј-35А је опремљен са два напредна мотора који пружају снажан потисак и омогућавају брз одговор и флексибилно маневрисање. Ове техничке предности ће омогућити Ј-35А да стекне предност у ваздушној борби и постане „ваздушна оштрица“ нове ере“, пише аутор текста.Вреди напоменути да предстојећу презентацију Ј-35А кинеска штампа и војни стручњаци разматрају искључиво у контексту могуће конфронтације Кине и Сједињених Држава. Стога је у овом случају било немогуће избећи поређење са америчким ловцем F-35.
“Долазак Ј-35А значи да ће наше Ваздухопловство истовремено имати два стелт ловца, а то су Ј-20 и Ј-35А. Након што је америчко ратно ваздухопловство опремила ловцима F-22 и F-35, Кина је постала друга земља у свету која је истовремено опремљена са два стелт ловца”, нагласио је кинески војни стручњак Ли у коментару за издање.
Он је додао да би Ј-35 требало да буде уведен у производњу, а у будућности може да се користи и као авион на носачу, што ће значајно повећати укупну снагу кинеских поморских и ваздушних операција.
Говорећи о попришту војних операција у коме се Ј-35А може користити, у издању се предвидљиво помиње Тајван.
“Сада када копно има свеобухватну војну предност над Тајваном, Сједињене Државе намеравају да Тајван претворе у „украјински модел“, или Тајван планира „стратегију јежа“, то ће неминовно довести до ћорсокака”, каже Ван Сјансуи, директор Центра за стратешка истраживања на Универзитету за аеронаутику и астронаутику у Пекингу.
Додајмо да су слике најновијег кинеског вишенаменског ловца Ј-35А данас објављене на насловним странама многих штампаних и електронских издања НР Кине, а први видео снимак наводног лета ове летелице појавио се чак и на видео снимку. хостинг сајтова.
Ko to smatra?
…
Kinezi smatraju?
…
hahahahahahah
….
smejurija
…
Kinezi sve sto su napravili je KOPIJA!!
…
nemaju nista svoje, niti su u stanju da bilo sta izmisle
…
osim mozda vecere od pirincha i pacova i pohovanih skorpija
Nije tačno..
Ericsson nekada lider u komunikacio im tehnologijama ,bazne stanice,za mobil.telefoniju)
Već godinama radi samo delić toga i to za Kineske komanije..
Huavej je globalni lider na tom polju
Kolko nemaš pojma..
Recimo Huavej ima svoj univerzitet
Gdeje školuje svoje inženjere..
Daleko su dani kopija iza Kine.Pogledajte najnovije modele iz auto-industrije’ mobilnih telekomunikacija svemirske texnologija.Samo teške neznalice mogu se smejati za novi borbeni avion NRKine.
Jeste, sve je kinesko odlično, videli smo po nadstrešnici, a i vidimo stalno po njihovim škart proizvodima.
Можда је боље да смо нешто од њих узели него Рафале за које ћемо само муницију за митраљез да добијемо.
J35 da li je bolji od F35 tek treba da dokažu i jedan i drugi ali prestavlja takav tehnološki iskorak Kine u oblasti avijacije da su sada samo nijanse u pitanju u odnosu na Zapad.