Nemačka je 2020. godine, u skladu sa opštom politikom Evropske unije, uvela sankcije Kini, odbijajući da izvozi u Kinu proizvode vojne i dvostruke namene i s tim u vezi obustavila je i proizvodnu linije dizel motora MTU396, s kojim su bile opremljene i podmornice RM Kine.
To je dovelo do činjenice da je cela porodica kineskih podmornica (Type 039A/B/C/D) ostala bez motora MTU16V396SE84, što je uticalo i na program izgradnje i održavanja sopstvenih podmornica i dizel-električnih podmornica isporučenih u inostranstvu. Dakle, na osnovu modifikacije Type 039B , Pakistan treba da dobije četiri podmornice (još četiri su puštene u rad ranije; lokalna oznaka je Hangor), a Tajland jednu podmornicu (projekat S26T).
Pod ovim uslovima, Kina je počela da prilagođava nacionalne dizel generatore CHD620 za podmornice, koji se koriste na površinskim brodovima, posebno na nosačima aviona sopstvene konstrukcije. Projekat je implementirao Henan Diesel Engine Co., Ltd (HND) iz konglomerata brodogradnje CSIC.
Kako se navodi u publikaciji AAG, kao rezultat radova obavljenog 27. jula, kad je izvršena sertifikacija motora CHD620V16H6, projektavonog da zameni nemački MTU396 dizel-električnim podmornicama.
S tim u vezi, rešava se komercijalni nesporazum sa Tajlandom, koji je prvobitno pretio raskidom ugovora o nabavci dizel-električnih podmornica zbog nedostatka motora za podmornicu, a zatim je ipak odlučio da sačeka završetak razvoja kineskog motora. Istovremeno, nemačka industrija je nepovratno izgubila potrošače svojih visokotehnoloških proizvoda – i Kinu i kupce svojih dizel-električnih podmornica.