1000 F-35 ПРОТИВ САМО 430 РУСКИХ И КИНЕСКИХ АВИОНА 5. ГЕНЕРАЦИЈЕ: АМЕРИКА КАО ДА ЈЕ У РАТНОЈ ЕКОНОМИЈИ

Lockheed Martin производи до 20 авиона F-35 месечно. Као да су Сједињене Државе прешле на ратну економију. Кинез и Руси имају заједно око 430 авиона 5. генерације. Наравно, они имају и друге аспирације.

Америчка компанија Lockheed Martin достигла је стопу производње од фантастичних 20 авиона F-35 месечно, што ће заузврат елиминисати заостатак у производњи изазван једногодишњим прекидом. Производња авиона је обустављена у лето 2023. године због недостатака софтвера TR-3, који није прошао све неопходне тестове. Према подацима компаније, више од 60 авиона је испоручено за само три и по месеца. Локид Мартин планира да повећа број испоручених F-35 на 90 до 110 до краја 2024. године, што захтева месечне испоруке од 15 до 23 авиона.

Међутим, пре него што се са одушевљењем узму ово бројке, треба рећи да постоји зачкољица. Lockheed Martin треба да испоручи ове авионе у чак 19 земаља! Да, ове земље врло често послушно реагују на миг САД-а, али посао је посао. Тако на пример према извештајима The Weekend Australian и Air & Space Forces Magazine од 31. октобра, Краљевско ваздухопловство Аустралије је до сада примило 63 од наручених 72 F-35A авиона. Британици су добили 35 од 48 наручених F-35B авиона. Финци су наручили и почели да праве својих 64, Канада скоро 90. Даље, већ га користе, Израел, они чекају 40 комада. Немци 30-ак. Јапан планира набавку чак 147 F-35! Италија је наручила 90. Списак је велики, 19 земаља, укључујући САД.

Укурпно су савезници наручили чак 715 авиона! Један део је испоручен. Америка за себе планира преко 2400 авиона. Када се погледају ове цифре, бројка од 240 комада годишње и не звучи тако пуно. Нарочито, ако се опет појави нека препрека у производњи, као шт је био проблем са TR-3. Технолошка надоградња TR-3 представља главну препреку у испорукама F-35, јер купци захтевају повећане рачунарске способности. TR-3 обезбеђује 37 пута већу рачунарску снагу и пет пута брже процесирање података.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *