УЛТРАЛЕВИЧАРСКИ АКТИВИСТА УПАО У ЗАМКУ НА ПРУЗИ ВОЗА ТЖВ: ОСУМЊИЧЕН ЗА САБОТАЖЕ НА ФРАНЦУСКОЈ ЖЕЛЕЗНИЦИ

Човек је у недељу приведен у Оиселу у северној Француској и имао је приступне кључеве техничким просторијама СНЦФ-а, алате и литературу која је повезана са ултра левицом

Француске власти ухапсиле су активисту ултра-левичарског покрета на локацији железничке компаније СНЦФ, неколико дана након што су саботажни напади парализовали мрежу, рекао је полицијски извор у понедељак.

Човек је у недељу приведен у Оиселу у северној Француској и имао је приступне кључеве техничким просторијама СНЦФ-а, алате и литературу која је повезана са ултра левицом, рекао је извор, тражећи да остане неименован.

Оптички каблови саботирани су у понедељак у неколико делова Француске, саопштила је полиција.

Да се ради о координисаном и јасном нападу говори и начин на који је изведен напад, однсно запаљена инфраструктура уз пругу на три локације и то кључне:

  1. локација Арас је место које се налази на средини и одакле пруга води од Париза до лучког града Калеа који је трајкетна веза за Велику Британију, али и за воз “Еуростар” који подземним тунелом испид канала Ла Манш превози путнике на релацији Париз-Лондон и обратно
  2. локација Куртален које је железничко човриште где се пруга раздваја према Рену и Бордоу на југу Француске и
  3. локације Пагни сур Мосел мала железничка станица између два града Меца и Нансија на путу према Стразбуру који је иначе кључна саобраћајница и веза Немачке и Француске.

Саме локације указују да се ради о доброорганизованој акцији саботаже и паралисања железничког саобраћаја, јер су изабране три стратешки важне и кључне локације на путу према Паризу који ће бити центар дешавања.

Једина пруга која је тренутно оперативна јесте од Марсеља према Паризу и она једино функционише пуним капацитетом

Француска мрежа популарне брзе железнице ТЖВ која је за картко време повезивала велика растојања између француских градова на северу, југу, западу и истоку државе је поптуно паралисана.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *